Závod v Tramagalu
Úvod - Společnost - Závod v Tramagalu

Závod v Tramagalu

Vyroben v Evropě pro Evropu

S více než 150 000 kusy prodanými každý rok je Canter mezinárodním bestselerem od společnosti Daimler Trucks. Vozy dodává výrobní závod v portugalském Tramagalu do více než 30 zemí. Kvality vozu Canter spočívají především v jeho efektivitě, pohodlí a univerzálnosti, jakož i výběru ze tří hmotnostních kategorií, tří výkonových úrovní, dvou variant převodovek a verzí s pravostranným nebo levostranným řízením.

Zde získáte více informací o továrně Tramalgal:

Vývoj

Vyvinuto v Japonsku, vyrobeno v Evropě

FUSO CANTER

Téměř 50 procent komponent vozu Canter pochází od více než 90 evropských dodavatelů. Jednou z výjimečných technických inovací vozu Canter je automatizovaná převodovka DUONIC s dvojitou spojkou. Jde o první převodovku s dvojitou spojkou dostupnou pro lehký nákladní automobil kdekoli na světě. Společnost FUSO přispívá z Japonska především díly náročnými na nástroje, pro kabinu a rám, jakož i některými díly náprav, volantem, systémem topení a klimatizace a rovněž převodovkou DUONIC s dvojitou spojkou.

Výroba

Výroba: karoserie vyrobená pečlivým dílenským postupem

FUSO CANTER

Základ vysoké kvality vozu Canter tvoří karoserie kabiny vyrobená pečlivým dílenským postupem. Veškeré plechy pro všechna výrobní místa po celém světě se získávají centrálně ze závodu Kawasaki v Japonsku. Kromě zaručení nákladově efektivní výroby to garantuje stejně vysokou kvalitu po celém světě.

Lak

Nátěrový systém: vysoce kvalitní nátěr CDP chrání proti korozi

FUSO CANTER

Kolem 90 procent všech modelů vozu Canter je bílých. Na požádání se však též používá 86 dalších barev. Základem pro vysoce kvalitní vrchní lak vozu Canter je předběžná úprava používající proces kataforetického nanesení základního nátěru máčením (CDP). Rám, který je ve fázi předběžné úpravy podroben tryskání a později opatřen naprášeným nátěrem, má zaručenu optimální ochranu proti korozi.

Montáž

Montáž: podrobně rozfázovaná práce na kabině i uvnitř kabiny

FUSO CANTER

Jedna po druhé se instalují nebo montují tyto komponenty: ústrojí stěračů čelního skla, okenní těsnění, kabelové svazky elektrické instalace, výplně dveří, jednotka obsahující posilovač brzd a pedály, lemování a izolace interiéru plus palubní deska, okna, sedadla a vnější zrcátka. Sedadla montuje předem dodavatel v sousední montážní hale a poté je předává do výrobního procesu ve správném pořadí, v souladu s postupem vozidel výrobní linkou. Po montáži kabina přejde na další linku, aby se spojila s podvozkem v takzvané „svatební stanici“.

Svatební stanice

Svatební stanice: rám a kabina se spojují dohromady

FUSO CANTER

Tento „svatební obřad“ se uskutečňuje na konci montážní linky podvozku. Rám vozu Canter se sestavuje s dodaných prefabrikovaných dílů v nově vybudované části továrny Tramagal. Předběžná montáž rámu a náprav se uskutečňuje samostatně. Tyto komponenty se dodávají na montážní linku podvozku z boku.

Konečná kontrola

Konečná kontrola: pečlivé ověření všech funkcí

FUSO CANTER

Každá funkce nového nákladního automobilu se podrobuje pečlivé kontrole. Speciálně školení pracovníci kontrolují všechny funkce nového vozidla včetně motoru a převodovky, systému topení a klimatizace, až po stírátka stěračů čelního skla. Seřizuje se vyrovnání kol, světlomety, rychloměr a tachograf. Rovněž se provádí konečná vizuální kontrola. A nakonec se též testuje činnost protiblokovacího brzdného systému na krátkém zkušebním okruhu v areálu továrny.

Od zahájení výroby v roce 1980 bylo v Tramagalu vyrobeno asi 160 000 vozů Canter. Dnes se exportují do zemí celé Evropy a též do Izraele. A existuje velký prostor pro rozšíření:
sídlo společnosti zabírá plochu o rozloze cca 110 000 m2, z níž byla dosud zastavěna jen jedna třetina.